GARANT ToolCar: Flot design og funktional

GARANT GridLine ToolCar-Bild1_400x800.jpg

Ny værkstedsvogn fra serien GARANT GridLine overbeviser takket være design, ergonomi og komfort

På LogiMAT 2018 viste Hoffmann Group en værkstedsvogn, der er designet iht. det nye indretningskoncept GARANT GridLine.

Den nye GARANT GridLine ToolCar et et rullendes organisationstalent, der imponerer med smart placerede sidefag, helt udtrækkelige skuffer og en optional strømforsyning. For det vellykkede design og fremragende funktionalitet blev den i begyndelsen af marts udmærket med den internationalt renommerede iF Design Award.

GARANT GridLine ToolCar har central låsning til skufferne og sidefaget. Sidefagets bagside har en GARANT hulvæg, hvor der kan monteres GARANT Easyfix Hholdere og kroge til værktøjsmontering. Optionalt kan der anbringes en Schuko-stikkontakt til strømforsyning af ladere, elektroværktøjer eller den optionale belysning.

For at medarbejderne bekvemt kan tage værktøjer ud, blev GARANT ToolCar udstyret med helt udtrækkelige skuffer. Efter ønske kan skufferne også fås med automatisk indtræk og dæmpning. En Centrallås med enkelt udtrækssikring i gribelisten tillader komfortabel åbning og forhindrer, at vognen vælter pga. samtidig åbning af flere skuffer. Aluminiumgribelister med PVC-markeringsstriber, der kan skrives på flere gang, ser godt ud og letter hurtig søgning af værktøj.

Den nye ToolCars hjul har en større diameter i sammenligning med forgængermodellen – det stabiliserer kørslen. Indvendigt robust og slagfast, udvendigt dæmpende og roligt, ruller hjulene komfortabelt og lydsvagt over alle værkstedsgulve. Et ergonomisk formet skydegreb med 2K Haptoprene-belægning gør det lettere for medarbejderen at bevæge vognen selv ved ekstreme anvendelsesbetingelser. Det gør GARANT ToolCar til en pålidelig ledsager på værkstedet.