Højere produktivitet og processikkerhed med den nye GARANT PowerTang

GARANT PowerTang_400x200.jpg
Tangential end mill GARANT PowerTang

90° tangential high-performance-hjørnefræser med 4-skærs-koncept giver høj tilspænding og maksimal skæredybde

Med den nye GARANT PowerTang præsenterer Hoffmann Group en 90° tangential high-performance-hjørnefræser med 4-skærs-koncept.

Takket være de tangentialt placerede vendeplatter har værktøjet en større kernediameter og en mere stabil vendeplattemontering. Det gør den specielt processikker og muliggør høj tilspænding med maksimal skæredybde. Vendeskærsplatterne har fire skærekanter og derfor et plus i rentabilitet. Deres konkavt formede skærekanter reducerer skærekraften, mens en planfas sørger for høj overfladekvalitet. Den nye GARANT PowerTang kan både bruges både som kam- og hjørnefræser og kan fra dags dato bestilles via Hoffmann Groups eShop samt fra den 1. august via det gyldige katalog 2017/2018.

Den nye GARANT PowerTang suppleres ved hjælp af et omfangrigt sortiment af vendeplatter, der tillader bearbejdning af alle gængse materialer. For at give de enkelte komponenter af den nye GARANT PowerTang en særlig holdbarhed har Hoffmann Group udelukkende substrater af seneste generation til skærematerialerne og beskytter holderen mod hurtigt slid ved hjælp af en Ni-belægning. Ved køb af en GARANT PowerTang får kunden desuden automatisk et Powercard. Det giver ham muligheden for at sende det beskadigede eller slidte knivhoved tilbage til Hoffmann Group indenfor et år og en gang få et nyt knivhoved.

Den 90° tangentiale high-performance-hjørnefræser har indvendig køling og kan fås som hjørnefræser med en diameter på 40 til 125 millimeter samt som kamfræser med en diameter på 50 til 100 millimetern.

Yderligere informationer kan findes på internettet under følgende links:
•    Brochure: „Samlet kraft til bedste resultater“: www.ho7.eu/tang-br
•    Video: „Oplev samlet kraft live“: www.ho7.eu/tang