GARANT GridLine: Logikken bag værkstedindretningen

GARANT GridLine-Bild1_400x800.jpg

Nyt indretningskoncept tillader fleksibel omformning, uden at måtte lave et kompromis ved designet

Hoffmann Group præsenterede på LogiMAT 2018 for første gang deres nye standardiserede indretningskoncept GARANT GridLine

GARANT GridLine, det betyder „E3 – ergonomi,effektivitet, emotion“ til indretning af morderne værksteder på basis af et klart planlægningsgrundlag og en fastsat raster. Dermed opstår der mangfoldige kombinations- og udvidelsesmuligheder. For æstetik og funktionalitet er også stadig garanteret, hvis der i fremtiden skal foretages forandringer af indretningen.
Den nye GARANT GridLine-series værkstedsindretning tillader at afstemme komponenter med hinanden og sammensættte individuelt iht. modulprincippet. Skabe har fx standardiserede kabinetmål, inddelingsmaterialer passer i alle skuffer. Samtlige produkter følger de samme designprincipper: Nyttig, ergonomisk, æstetisk. Dets betyder, produkterne er brugervenlige, enkle at betjene og optisk vellykkede. For en funktionalt og pænt indrettet arbejdsplads fremmer medarbejderens motivation.

For at den nye værkstedsindretning passer problemløst til nye omgivelser også med hensyn til farve, har Hoffmann Group omstillet standardfarven for GARANT værkstedsindretning fra stålblå til antracit. De nye værkstedsindretninger i decent mørkeblå kan kombineres harmonisk med alle allerede eksisterende farver. Derudover findes der de ti kendte farvevarianter uden merpris. Specialfarver kan fås på forespørgsel. Med GARANT GridLine tilbyder Hoffmann Group klare strukturer og alligevel stor plads til individualitet og fremtidige forandringer.

Alle informationer om det standardiserede indretningskoncept GARANT GridLine samt videreførende  indhold kan findes på internettet på: www.ho7.eu/gridline