LogiMAT 2017: Konfigurer dine bordplader nemt online

Plattenkonfigurator_200x400.jpg
Med online-konfiguratoren eShape kan kunderne selv planlægge tilskæringen af deres bordplader.

Hoffmann Group har udvidet deres online-planlægningsservice til værkstedsindretning. Kunderne kan fra dags dato selv designe deres arbejdsplader til GARANT værkstedsindretning ab sofort med den nye online-konfigurator eShape og med få museklik rekvirere et uforbindtligt tilbud.

Dermed har du større designspillerum og får efter ordreafgivelse din vare tidsnært. eShape præsenteres for første gang på LogiMAT 2017 i Stuttgart.

Arbejdsplader til industriarbejdspladser skal nogen gange produceres individuelt for at kunne montere ventilationsgitre eller kablegennemførsler optimalt. Med
Hoffmann Groups nye online-konfigurator eShape er det pærelet. Efter tilmelding i E-Shoppen kan kunden straks begynde at planlægge:
Kunde vælger en arbejdsplade, der er på lager, samt de ønskede funktioner fra databasen og bestemmer vha.  Drag & Drop, hvor der for eksempel skla være udsnit og kabelgennemførsler eller hvor pladen skal afkortes – og dette fra hvilket som helst sted. For anvendelsen af eShape behøver kun en internet-browser. Via varekurven kan kunden derefter rekvirere et uforbindtligt tilbud. Når han afgiver ordren, får han efter kort tid hans nye arbejdsplade. Denne kan på forespørgsel også monteres af Hoffmann Groups montører på stedet.